4 de septiembre de 2006

Una tarda amb el Sr. Cornejo

L'altre dia, en una tranquil·la cala de Tossa de Mar, vaig escoltar la ponència de M.A.Cornejo.
Va ser una experiència molt agradable.
Durant 2 hores, en aquell marc incomparable, vaig desconnectar del món terrenal per a introduir-me en "el Món de l'Excel·lència".
M.A. Cornejo és sens dubte un encantador orador amb un gran poder de persuasió que té la virtut de fer-te passar per diferents estats d'ànim en qüestió de minuts. Passant del riure a la reflexió i de la reflexió a l'emoció continguda, obtenint de cada paraula, cada frase, cada conte o cita un genial ensenyament. I tot això amb un llenguatge clar , senzill i un excel·lent i intel·ligent sentit de l'humor.
És admirable comprovar com fa còmplice a 40.000 persones de les seves paraules i com les manté expectants durant 2 hores. Simplement genial!

Una vegada més corroboro que la constància, la voluntat, l'actitud positiva en l'adversitat i en la vida, la capacitat d'aprendre i estimar són la clau no sol per a l'èxit professional, sinó per a l'èxit personal.

Gràcies Anna per donar-me l'oportunitat de l'Excel·lència i per fer-me passar tan bona estona.

"Vivir, es aprender más cada día, es evolucionar y cambiar para hacer de nosotros un ser mejor que ayer, un ser que justifica su existir". M.A. Cornejo

3 comentarios:

Anonymous Anónimo ha dicho...

Quina enveja que em fas, Marta... Escoltar el Miguel Angel Cornejo al costat del mar... Ha de ser genial.
Fa ja uns quants anys que jo lluito cada dia per aconseguir l'excelència meva i de les persones que tinc al voltant.
És difícil, però el ser-ne conscient, ja és un pas. A més, es un camí que mai no s'acaba i a mí m'agraden els reptes que et portin tota una vida aconseguir-los. Mai vull pensar: "ja ho he aconseguit", per mí, seria com perdre el motiu de viure.

Un petó. Anna

6:16 p. m.  
Anonymous Anónimo ha dicho...

Traducción, por favor.

11:11 a. m.  
Blogger Sandra Sánchez ha dicho...

Pues la verdad que por lo que cuentas apetece escuchar al señor cornejo.

3:15 p. m.  

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio